Information till medlemmarna
A-hallen är uthyrd till till loppisen “Sveriges största loppis” den 6 april. Det kommer att komma många utställare och besökare, vi ber medlemmarna att parkera vid stallarna om man måste träna. Inga bilar med släp eller lastbilar vid ridhusen, med hästar i. C-hallen är den enda hallen som kommer att vara öppen för träning, ingen ridning på utebanorna heller.
2025-03-06